Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących opracowania: podziałów i aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie w ramach gospodarki gruntami i nieruchomościami Numer ogłoszenia: 100663 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl


 

Końskie: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących opracowania: podziałów i aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie w ramach gospodarki gruntami i nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 100663 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych dotyczących opracowania: podziałów i aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie w ramach gospodarki gruntami i nieruchomościami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych dotyczących opracowania: podziału nieruchomości oraz aktualizacji nieruchomości stanowiących własność Gminy Końskie, obejmujących zadania zgodnie z załącznikiem Nr 1 opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:. I. Rodzaj opracowania - PODZIAŁ Na Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących podziału nieruchomości spoczywa: 1. uzyskanie we własnym zakresie wszystkich informacji i materiałów niezbędnych do wykonania zadania; 2. przygotowanie z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Końskie wstępnego projektu podziału uzgodnionego z Zamawiającym zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości wraz z opinią w formie postanowienia z wyjątkiem podziałów, o których jest mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami; 3. przygotowanie dokumentów do wniosku o podział nieruchomości zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy O gospodarce nieruchomościami: a) wstępnego projektu podziału z wyjątkiem podziałów, o których jest mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) protokołu przyjęcia granic nieruchomości; c) mapy z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych; d) wykazu synchronizacyjnego, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej; 4. W przypadku usytuowania budynków na działce będącej przedmiotem podziału w każdym przypadku wykonać pomiar kontrolny budynków znajdujących się na działce. W przypadku rozbieżności danych pomiędzy ewidencją gruntów i budynków a stanem faktycznym wykonać wykaz zmian budynku lub założyć arkusz budynku (gdy brak założonej ewidencji budynków) 5. Po zakończeniu zadania (a przed włączeniem dokumentacji geodezyjno- kartograficznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego zadania, a Zamawiający przeprowadzi odbiór w terminie uzgodnionym przez strony, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. W razie stwierdzenia w trakcie odbioru wadliwego wykonania prac, odbiór zostanie przerwany, a prace zostaną uznane jako niezakończone. W tym przypadku termin na ich usunięcie określony w protokole odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni. 6. Z czynności odbioru sporządza się protokół, który podpisują obie strony. 7. Wykonawca jest zobowiązany w toku czynności odbioru przedstawić Zamawiającemu kompletny operat techniczny i dokumenty prawno-techniczne, wykonane i skompletowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z 1 egz. sporządzonej mapy z projektem podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych, wykazem synchronizacyjnym (w przypadku różnicy oznaczeń i powierzchni nieruchomości pomiędzy stanem wykazanym w księdze wieczystej i ewidencji gruntów), z 1 egzemplarzem: kopii protokołu granicznego i zwrotnych poświadczeń odbioru zawiadomień o czynnościach przyjęcia granic osób, które pomimo prawidłowego zawiadomienia nie uczestniczyły w przyjęciu granic. 8. Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Końskich dokumentów: 5 egz. map z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, wykazem synchronizacyjnym (w przypadku różnicy oznaczeń i powierzchni nieruchomości pomiędzy stanem wykazanym w księdze wieczystej i ewidencji gruntów) oraz 2 egz. kopii protokołu granicznego i zwrotnych poświadczeń odbioru zawiadomień o czynnościach przyjęcia granic osób, które pomimo prawidłowego zawiadomienia nie uczestniczyły w przyjęciu granic. 2 egz. wykazu zmian budynku, jeżeli w wyniku aktualizacji stwierdzi Wykonawca rozbieżność zapisów pomiędzy danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków a faktycznym stanem. W przypadku braku katastru budynków Wykonawca wykona arkusz budynku - 2 egz. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać udostępnione dane o nieruchomościach z zachowaniem zasady poufności i ochrony danych osobowych. II. Rodzaj opracowania: AKTUALIZACJA MAPY Na Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących aktualizacji nieruchomości spoczywa: 1. Uzyskanie we własnym zakresie wszystkich niezbędnych informacji i materiałów niezbędnych do wykonania zadania; 2. Po zakończeniu prac (a przed włączeniem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego), Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego pracy Zamawiający przeprowadzi odbiór w terminie uzgodnionym przez strony, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. W razie stwierdzenia w trakcie odbioru wadliwego wykonania prac, odbiór zostanie przerwany, a prace zostaną uznane jako niezakończone. W tym przypadku termin na ich usunięcie określony w protokole odbioru nie może być dłuższy niż 7 dni. 3. Z czynności odbioru sporządza się protokół, który podpisują obie strony. 4. Wykonawca jest zobowiązany w toku czynności odbioru przedstawić Zamawiającemu kompletny operat techniczny skompletowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z dokumentami wynikowymi tj. 1 egz. mapy powstałej w wyniku aktualizacji wraz z 1 egz. wykazu zmian gruntowych i 1 egz. wykazu zmian budynku, jeżeli w wyniku aktualizacji Wykonawca stwierdzi rozbieżność zapisów pomiędzy danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków a faktycznym stanem. W przypadku braku katastru budynków Wykonawca wykona arkusz budynku. 5. Za datę zakończenia prac uważa się datę dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dokumentów 5 egz. map powstałych w wyniku aktualizacji wraz z 2 egz. wykazu zmian gruntowych i 2 egz. wykazu zmian budynku, jeżeli w wyniku aktualizacji stwierdzi Wykonawca rozbieżność zapisów pomiędzy danymi ujawnionymi w ewidencji gruntów i budynków a faktycznym stanem. W przypadku braku katastru budynków Wykonawca wykona arkusz budynku 2 egz. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać udostępnione dane o nieruchomościach z zachowaniem zasady poufności i ochrony danych osobowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami obowiązującymi w geodezji: 1) Ustawa z dnia 21 stycznia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.), 2) Ustawa z dnia 8 października 2010 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku Nr 193 poz.1287 z późn. zm.) 3) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 roku Nr 268 poz.2663) 4) Rozporządzenie Ministra Spraw i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia: I. Rodzaj opracowania - podział działek zadanie 1 miasto Końskie ul. Miła podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 4499 (obręb 0005) (łącznie 3 działki) - termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy. zadanie 2 miasto Końskie ul. Miła podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 4500/8 (obręb 0005) (łącznie 3 działki)- termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 3 miasto Końskie ul. Mostowa podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 6266 (obręb 0002) (łącznie 4 działki) termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 4 miasto Końskie Oś. Warszawska podział działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 6262 (obręb 0002) (łącznie 4 działki) termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 5 Koczwara gmina Końskie podział działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 38 (obręb 0016) łącznie 3 działki - termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy zadanie 6 Koczwara gmina Końskie podział działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 39 i Nr 40/1 (obręb 0016) łącznie 6 działki termin realizacji zamówienia 3 miesiące od daty podpisania umowy II. Rodzaj opracowania - aktualizacja zadanie 7 miasto Końskie ul. Piłsudskiego 44 działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków Nr 4311/4o powierzchni 0,1578 ha(obręb 0001) wraz z wykazem zmian gruntowych - termin realizacji zamówienia 2 miesiące od daty podpisania umowy. zadanie 8 Sielpia Wielka gmina Końskie ul Spacerowa - część działki Nr 72/3 (od ul. Dorzecznej w kierunku południowym), Nr 72/4, 72/5, 72/6, 72/7, 72/8, 73/17 oraz część działki 73/55 (od ul. Spacerowej do ogrodzenia -pomiar ogrodzenia działki po byłym ZHP). Pomiar powinien obejmować między innymi : elementy zagospodarowania jakim są ogrodzenia, krawędzie jezdni - deptaka, istniejących chodników obszar pomiaru 0,4900 ha - termin realizacji zamówienia 2 miesiące od daty podpisania umowy. zadanie 9 miasto Końskie gmina Końskie działki 671/11 i 672/15 (działki przy obwodnicy miasta Końskie) powierzchnia aktualizacji 0,6901 ha. Pomiar powinien obejmować między innymi elementy zagospodarowania. - termin realizacji zamówienia 2 miesiące od daty podpisania umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego dla Wykonawcy, którego ofertę wybrał jako najkorzystniejszą na dany rodzaj opracowania, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, co najmniej jedną osobę która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia: posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2010 roku Nr 193 poz. 1297). Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku powyżej). Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. d) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 albo informacja o tym, że nie należy się do grupy kapitałowej

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1 pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji: Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6 - 3 miesiące od daty podpisania umowy, Zadanie 7,8,9- 2 miesiące od daty podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.06.2013
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 czerwca 2013 13:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1920
05 czerwca 2013 13:19 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [siwz_prace_geodezyjne.doc] do dokumentu.
05 czerwca 2013 13:18 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu.