Ogłoszenia o przetargach

Zaproszenie do złożenia oferty na: Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Końskich - projekt etap II

Znak: ZP.RB. 271.2.38.2013

Końskie 29.04.2013r.

 

ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:

Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Końskich – projekt etap II

 

Zapraszam do złożenia ofert cenowej na realizację zadania pn.: Modernizacja budynków Urzędu Miasta i Gminy w Końskich – projekt etap II na dz. nr ewidencyjny 5188/2.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w obiekcie zabytkowym – wschodnim skrzydle pałacowym – użytkowanym jako pomieszczenia użyteczności publicznej m. in. siedziby Urzędu Miasta i Gminy Końskie. Budynek znajduje się na terenie Zespołu pałacowo-parkowego w Końskich wpisanego do rejestru zabytków woj. Świętokrzyskiego dnia 31.03.2010r. pod numerem A.487/1-14 i jako taki jest chroniony prawem.
Pow. użytkowa wschodniego skrzydła pałacowego w zakresie opracowania ok. 1190,00 m2.
Zakres projektowy w branży: konstrukcyjno-budowlanej, C.O., wodociągową, kanalizacji sanitarnej, ppoż., elektrycznej, teletechnicznej, wraz z ewentualnymi przyłączami, obejmuje m. in.:
a) inwentaryzację stanu istniejącego,
b) projekt budowlany,
c) projekt wykonawczy,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
e) przedmiar robót,
f) kosztorys inwestorski,
g) uzyskanie wszelkich map, decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotowego zamówienia w tym m in.:
- decyzja Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; oraz nie wymienionych, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (prowadzenie robót budowlanych). Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na mapy do celów projektowych, decyzje administracyjne ponad czas określony w KPA lub innych ustawach.
h) złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę do Starostwa Powiatowego w Końskich i uzyskanie pozwolenia na budowę (prowadzenie robót budowlanych).
Ofertę można przekazać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną do 07.05.2013r.
godz. 15:30 adres poczty elektronicznej rbanach@umkonskie.pl Fax: (0-41) 372 29-55.

 

WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1. Termin wykonania przedmiotowego zadania – do 30.09.2013r. Do czasu opracowania dokumentacji nie wlicza się niezawinionego przez Wykonawcę oczekiwania na mapy do celów projektowych, decyzje administracyjne ponad czas określony w KPA lub innych ustawach.
2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 1). Wykonawca określi cenę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
3. Projektant powinien w ciągu ostatnich trzech lat udokumentować wykonanie prac projektowych dot. modernizacji budynku zabytkowego o powierzchni użytkowej min. 1000 m2
4. Wykonawca winien załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5. Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaoferował najniższą cenę ofertową.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.04.2013
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 kwietnia 2013 15:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1766
29 kwietnia 2013 15:29 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [zalaczniki_modernizacja_dach.zip] do dokumentu.
29 kwietnia 2013 15:25 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu.