Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe i letnie utrzymanie zieleni i terenów przyległych (place, chodniki) w mieście Końskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZIMOWE I LETNIE UTRZYMANIE TERENÓW STANOWIĄCYCH MIENIE GMINNE. Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie zieleni i terenów przyległych ( place, chodniki ) w mieście Końskie
w okresie od 01 grudnia 2012 do 30 listopada 2013. Zakres prac obejmuje letnie i zimowe utrzymanie chodników i alejek, pielęgnację zieleni w parku miejskim, na placach, skwerach i przy ciągach chodników na terenie miasta, utrzymanie czystości na wyznaczonych terenach zielonych, chodnikach, opróżnianie koszy ulicznych posadowionych na terenach ogólno dostępnych, 1 krotne w ciągu roku malowanie ławek, malowanie ławek po remoncie, usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy, usuwanie połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, uzupełnianie gruntu i obsianie mieszanką traw terenów po usuniętych pniach i korzeniach, wiosenne podcinanie drzew przy drogach gminnych oraz usuwanie przy nich odrostów korzeniowych. Z a k r e s r o b ó t : I. ZIMOWE UTRZYMANIE Do zakresu prac wykonywanych w ramach zimowego utrzymania wchodzić będą następujące czynności. -ręczne lub mechaniczne odśnieżanie, -likwidacja śliskości, -skuwanie lodu, -wywożenie nadmiaru śniegu, śmieci i piasku z oczyszczanych terenów, -opróżnianie koszy ulicznych na bieżąco nie mniej niż dwa razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki każdego tygodnia, -oczyszczanie słupów ogłoszeniowych, -w przypadku dodatnich temperatur oraz sprzyjającej aury grabienie liści, zbieranie papierów, gałęzi, butelek itp.z terenów objętych letnim utrzymaniem, -omiatanie chodników i alejek z nadmiaru piasku i innych nieczystości, -usuwanie połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, -usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy, Zimowe utrzymanie chodników i alejek wykonywane powinno być tak, aby ich nawierzchnia na całej szerokości wolna była od śniegu i gołoledzi. W pierwszej kolejności tzn. do godz. 6.30 będzie likwidowana śliskość oraz będą odśnieżane następujące aleje i chodniki : - aleje parkowe : od ul. Zamkowej do Sportowej , od ul. Mieszka I-go do dworca PKS , od ul. 1-go Maja do dworca PKS , od UMiG do ul. Mieszka I-go , aleje wokół UMiG i parking przy UMiG, - chodniki przy ulicach : Zamkowa, Partyzantów, Warszawska, skwer przy Placu Kościuszki, kładka nad torami W drugiej kolejności likwidowana będzie śliskość oraz będą odśnieżane pozostałe tereny wymienione w załączniku Nr 1 do niniejszego przedmiotu zamówienia. Sposób wykonywania prac i rodzaj użytego sprzętu nie może powodować uszkodzeń w nawierzchni . Wykaz terenów przewidzianych do zimowego utrzymania stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego przedmiotu zamówienia. II. LETNIE UTRZYMANIE Do zakresu prac wykonywanych w ramach letniego utrzymania wchodzić będą następujące czynności : -koszenie trawy, -pielęgnacja żywopłotów, -sadzenie i pielęgnacja kwiatów, -grabienie i wywóz liści, -zamiatanie i czyszczenie chodników i alejek, -opróżnianie koszy ulicznych, -1 krotne w ciągu roku malowanie ławek , koszy ulicznych i urządzeń zabawowych oraz ich bieżący remont i malowanie po remoncie, -wiosenne podcinanie drzew przy drogach gminnych oraz obcinanie przy nich odrostów korzeniowych, -usuwanie połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, uzupełnianie gruntu i obsianie mieszanką traw terenu po usuniętych pniach i korzeniach, -usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy, -oczyszczanie słupów ogłoszeniowych na terenie miasta oraz terenów wokół nich, -codzienną
( również w soboty, niedziele i święta lustrację terenu i usuwanie nieczystości ( papiery, butelki, puszki, gałęzie, opakowania plastikowe itp.) -w przypadku ujemnych temperatur wykonywanie prac objętych zimowym utrzymaniem. Prace związane z bieżącym utrzymaniem czystości Wykonawca zobowiązany jest wykonać również w godzinach rannych dnia następnego po przeprowadzanych imprezach plenerowych,obchodach świąt państwowych oraz kościelnych, Szczegółowy zakres robót i warunki ich wykonania określony został w załączniku Nr 2 do niniejszego przedmiotu zamówienia. III. Każdy oferent winien zapoznać się z terenem do zimowego i letniego utrzymania oraz warunkami związanymi z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu celem właściwego skalkulowania ceny za wykonane prace . IV.Podczas ustalania ceny za roboty będące przedmiotem przetargu oferent winien wkalkulować koszty związane z uprzątaniem połamanych gałęzi, powalonych drzew, wyrwanych pni i korzeni, uzupełnieniem gruntu i obsianiem mieszanką traw terenu po usuniętych pniach i korzeniach zakładające, że drewno będzie stanowić własność oferenta, dodatkowym sprzątaniem po organizowanych imprezach plenerowych, bądź obchodach świąt państwowych i kościelnych, usuwaniem zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części z terenu miasta i gminy oraz opłaty za wywóz odpadów i nieczystości i ich utylizację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik: nr 1 oraz załącznik nr 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.34.00.00-5, 77.31.41.00-5, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiana przedstawicieli stron umowy. 1.2 Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ b) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę podatku zapłaconego przez Wykonawcę, c)wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia, d)rezygnacja przez Zamawiającego
z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności. Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę. 2.Zmiana niniejszej umowy, o której mowa w § 15 wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie może być sprzeczna z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie
ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Znak ZP-271/16/1/2012
Końskie, 25.10.2012r.
Otrzymują uczestnicy
postępowania przetargowego
Na podstawie art. 38 ust. 4 pzp Zamawiający wprowadza modyfikację do SIWZ w rozdziale B pkt. 1.4
w miejsce zapisu:
a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia
- Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jedną usługę polegającą na: zimowym i letnim utrzymaniu zieleni, chodników i placów o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto
Wprowadza się zapis:
a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia:
-Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jedną usługę polegającą na: zimowym utrzymaniu chodników i placów o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto i co najmniej jedną usługę polegającą na: letnim utrzymaniu zieleni o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
- lub co najmniej jedną usługę kompleksową polegającą na: zimowym i letnim utrzymaniu zieleni, chodników i placów o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 226119-2012 z dnia 2012-10-24 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Końskie
ZIMOWE I LETNIE UTRZYMANIE TERENÓW STANOWIĄCYCH MIENIE GMINNE. Przedmiotem zamówienia jest zimowe i letnie utrzymanie zieleni i terenów przyległych (place, chodniki) w mieście Końskie w okresie od 01 grudnia 2012 do 30...Termin składania ofert: 2012-11-05
___
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 226119 - 2012 data 24.10.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie