Ogłoszenia o przetargach

Końskie: Rewitalizacja miasta Końskie I - Park Miejski Numer ogłoszenia: 161715 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umkonskie.pl


Końskie: Rewitalizacja miasta Końskie I - Park Miejski Numer ogłoszenia: 161715 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miasta Końskie I - Park Miejski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu budowlanego - Projekt zagospodarowania terenu, Projektu rozbiórek, Inwentaryzacji dendrologicznej i gospodarki drzewostanem pn: Rewitalizacja Miasta Końskie - Park Miejski im. Tarnowskich oraz projektu budowlanego pn.: Remont ogrodzenia, Domku Wnuczętów, Baszt i Kapliczki, w ramach których przewiduje się: -wymianę istniejących nawierzchni asfaltowych na projektowane nawierzchnie (żwir walcowany, kostka brukowa i płyty kamienne), -rozbiórkę niecki istniejącej fontanny, -budowę projektowanej fontanny, -rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych przy wejściach do skrzydła wschodniego i zachodniego, -budowa strefy wejściowej przy wejściu do skrzydła wschodniego budynku, -nowe ukształtowanie terenu przy wejściu do skrzydła zachodniego budynku, -rozbiórkę betonowej płyty i murków przy słupach bramy południowej, -budowę masztu flagowego, -renowację słupów bramy południowej, -usunięcie z terenu o powierzchni około 829 m2 - 34 drzew i krzewów oraz wykonanie zabiegów sanitarnych i pielęgnacyjnych na 5 szt. drzew, -wykonanie nasadzeń (trawniki, krzewy i byliny tj. rabaty kwietne), -przebudowę istniejącej instalacji oświetlenia z wymianą punktów oświetleniowych, -wykonanie drenażu terenu i odbioru wód opadowych z budynków skrzydeł pałacowych przylegających do obszaru opracowania, -budowę przyłącza wodociągowego, zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz ze studzienką wodomierzową do projektowanej fontanny, -budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej odprowadzające wody z fontanny wraz z pompownią wód zanieczyszczonych, -budowę sieci deszczowej odprowadzającej wody drenażowe wraz z przepompownią wód z fontanny oraz piaskownikiem wód drenażowych wraz z projektowanym układem rozsączania wód drenażowych, -zmianę istniejących elementów małej architektury na projektowane (siedziska, ławki, kosze), -remont zabytkowego ogrodzenia Parku Miejskiego w skład, którego wchodzą: ogrodzenie murowane, Domek Wnuczętów, Baszty i Kapliczka, polegający na renowacji elementów kamiennych ogrodzenia, tj. usunięcie nawarstwień mikrobiologicznych, mycie spoinowanie, hydrofobizacja powierzchni oraz malowanie części metalowej ogrodzenia; remoncie tynków i kamieniarki; wymianie stolarki okiennej w budynku Domek Wnuczętów, zlokalizowanych przy ul. Partyzantów na działkach nr 5188/1 i 5188/2 - w obrębie ewidencyjnym 2, w jednostce ewidencyjnej Końskie - miasto. Szczegóły określają załączniki: projekty budowlane, projekt rozbiórek, projekty wykonawcze, STWiORB, przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. Przed rozpoczęciem robót budowlanych na terenie Zespołu pałacowo-parkowego w Końskich wpisanym do rejestru zabytków woj. świętokrzyskiego pod numerem A.487/1-14 Wykonawca winien powiadomić Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach o rozpoczęciu robót na przedmiotowym terenie z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia prac, kierownika robót i inspektora nadzoru zgodnie z decyzjami: - Nr 38A/2012 z dnia 23.02.2012r. znak: WUOZ.5134.325.5.2012.A, - Nr 16/2012 z dnia 22.02.2012r. znak: WUOZ.5134.325.4.2012.A, - Nr 82A/2012 z dnia 26.03.2012r. znak: WUOZ.5134.325.3.2012.A, - Nr 421A/2010 z dnia 06.08.2010 znak:WUOZ-4001/2896/10, - Nr 484A/2010 z dnia 14.09.2010 znak: WUOZ-4001/3458/10 zmieniająca decyzję Nr 421A/2010 z dnia 06.08.2010 znak:WUOZ-4001/2896/10 Wypełnić inne obowiązki wynikające z decyzji Konserwatora Zabytków oraz Starosty Koneckiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 09.08.2012r. do godziny 09:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 71 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w odniesieniu do architektury obiektu wpisanego do rejestru zabytków - budowa fontanny oraz prac przy zieleni i przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 2000 000,00 zł brutto. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien wykazać, dysponowanie osobami które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: Kierownik budowy (co najmniej jedna osoba) powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do architektury obiektu w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach (co najmniej jedna osoba) : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz osoby do prac przy zieleni (co najmniej jedna osoba) wpisanej do rejestru zabytków i wykonujące prace o charakterze technicznym przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z §23 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych(Dz. u. z 2011 Nr 165 poz. 987), a także osoby do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Każdy z kierowników powinien też posiadać aktualny wpis do odpowiedniej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa i zobowiązanie do kontynuowania przynależności do Izby na czas realizacji robót. Każda wskazana osoba winna legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty e) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną poprzez ustanowienie lidera do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; b) przedmiotu umowy, polegające na: -rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty; wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; -zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

 


 

Znak: ZP. 271/11/1/2012

Końskie, 30.07.2012

 

Otrzymują wszyscy  uczestnicy postępowania przetargowego

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:  Rewitalizacja Miasta Końskie I- Park Miejski

 

Pyt. 1
W pkt. 1.4 a na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną w odniesieniu do architektury obiektu wpisanego do rejestru zabytków- budowa fontanny oraz prac przy zieleni i przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 2000 0000 zł brutto. W związku z powyższym wnoszę o wyjaśnienie czy przez robotę budowlaną w odniesieniu do architektury obiektu wpisanego do rejestru zabytków Zamawiający rozumie jedynie robotę polegająca łącznie na:
- budowie fontanny wpisanej do rejestru zabytków,
- pracach przy zieleni wpisanej do rejestru zabytków,
- pracach przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 2000 000 zł brutto:
Odp. Tak. Warunek musi być spełniony łącznie dla w.w.

Pyt. 2. W pkt 1.4 b na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia; Kierownik budowy (co najmniej jedna osoba) powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do architektury obiektu w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, a kierownicy robót w specjalnościach (co najmniej jedna osoba) : instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz osoby do prac przy zieleni (co najmniej jedna osoba) wpisanej do rejestru zabytków i wykonujące prace o charakterze technicznym przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z §23 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych…(Dz. u. z 2011 Nr 165 poz. 987), a także osoby do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
W związku z powyższym wnoszę o wyjaśnienie czy warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1. Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
Odp. Nie
2. Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
Odp. Tak
3. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Odp. Tak
4. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń
Odp. Tak
5. Osoba do prac przy zieleni. Czy zieleń przy której osoby wykonywały prace ma być wpisana do rejestru zabytków?
Odp. Tak. Teren wraz zielenią jest wpisany do rejestru zabytków.
6. Prosimy o wyjaśnienie czy kierownik budowy i kierownicy robót musza posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków
7. Odp. Tak

 


 

Znak: ZP- 271/11/2/2012                                                                                                            Końskie, 03.08.2012

 

Otrzymują uczestnicy

postępowania przetargowego

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Rewitalizacja miasta Końskie I- Park Miejski”.

Informuję, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie na które udziela się odpowiedzi:

Pyt. 1

Czy referencje na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca może wykazać w 2 oddzielnych referencjach? Czy warunek może być spełniony łącznie: np. budowa fontanny i roboty budowlane przy zabytkach wraz z pracami zieleni?

Odpowiedź zawarta w piśmie z dnia 30.07.2012 znak: ZP-271/11/1/2012.

 


 

... dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.07.2012
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2012 11:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 3024
03 sierpnia 2012 10:10 (Ewelina Kloczkowska) - Zmiana danych dokumentu.
03 sierpnia 2012 10:09 (Ewelina Kloczkowska) - Zmiana danych dokumentu.
03 sierpnia 2012 10:06 (Ewelina Kloczkowska) - Zmiana danych dokumentu.