Ogłoszenia o przetargach

Zaproszenie do złożenia oferty na: Wykonanie projektów zagospodarowania terenu placów zabaw

ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
na:

Zadanie nr 1: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Jeżów.
Zadanie nr 2: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Młynek Nieświński.
Zadanie nr 3: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Dziebałtów.
Zadanie nr 4: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Nowy Kazanów.
Zadanie nr 5: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Piła.
Zadanie nr 6: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Stary Kazanów.
Zadanie nr 7: Wykonanie Projektu zagospodarowania terenu placu zabaw w miejscowości Sworzyce.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnych Projektów zagospodarowania terenu placu zabaw dla ww. wymienionych miejscowości, potrzebnych  do prawidłowego przygotowania, wykonania i rozliczenia przedmiotowych zadań inwestycyjnych.

 

Przedmiot Zamówienia obejmuje:

  1. Uzyskanie map do celów projektowych potrzebnej do opracowania projektu;
  2. Projekty zagospodarowanie terenu;
  3. Uzgodnienie projektów zagospodarowania terenu z Zamawiającym;
  4. Opracowanie kosztorysów i przedmiarów robót;
  5. Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń, decyzji.

 

Place zabaw powinien być przede wszystkim miejscem bezpiecznym dla dzieci, dlatego koncepcję zagospodarowania terenu należy opracowywać na podstawie obowiązujących przepisów prawa budowlanego oraz odpowiednich norm bezpieczeństwa.

Każde urządzenie powinno być oznaczone tabliczką zawierającą informację
o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Ponadto urządzenia powinno być trwale związane z gruntem. Projektant w dokumentacji projektowej winien wprowadzić wymóg oznakowania urządzeń na placu zabaw.

Na terenie placu zabaw należy zaprojektować także miejsca odpoczynku dla opiekunów bawiących się dzieci oraz miejsca na pojemniki na odpady.

Place zabaw powinny posiadać regulamin określający zasady ich użytkowania oraz zawierać informację o numerach telefonów alarmowych oraz informację o zarządcy lub właścicielu placu zabaw i telefonach kontaktowych w celu powiadomienia o awarii lub zniszczeniu. Projektant w dokumentacji winien wprowadzić wymóg sporządzenia przez wykonawcę regulaminu korzystania z placu zabaw oraz zamieścić w niej jego wzór.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, do 17.05.2012r, faksem (41 372 29 55) lub e-mailem przetargi@umkonskie.pl



WARUNKI I ZAKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

  1. Pożądany termin wykonania przedmiotowych zadań 120 dni od daty podpisania umowy.  
  2. Cenę oferty należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr 4). Wykonawca określi cenę brutto  za wykonanie przedmiotowego zadania.
    1. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy

 Oferty zakwalifikowane – spełniające wszystkie wymogi formalne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne - będą oceniane według następujących kryteriów:

 

 Cena oferty brutto – znaczenie 90 %

 Termin  – znaczenie 10 %

Kryterium „cena oferty brutto” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto podanej
przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  
następujący wzór:

 

        Oferowana cena minimalna brutto

C =  ──────────────────── x 100 pkt x 90%

              Cena badanej oferty brutto

 

Kryterium „termin wykonania zamówienia” będzie rozpatrywany na podstawie terminu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium zostanie zastosowany  
następujący wzór:

 

W kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:                                                                         

            

         Najkrótszy oferowany termin  wykonania zamówienia

 T =            ──────────────────────────                 x 100x10%

             Termin wykonania zamówienia w badanej ofercie

 

 

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

Zamawiający przyzna kontrakt wykonawcy, co do którego oferty ustalono, iż odpowiada ona wymaganiom przedstawionym w dokumentach i który uzyskał najwyższą ilość punktów

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.05.2012
Dokument wytworzony przez: Zamówienia Publiczne
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 maja 2012 09:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Muszyński
Ilość wyświetleń: 1601
10 maja 2012 10:00 (Jacek Muszyński) - Dodanie załącznika [2012_z12_formularz_oferty_i_projekt_umowy.doc] do dokumentu.
10 maja 2012 09:44 (Jacek Muszyński) - Dodanie dokumentu.