Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Dom Kultury , ul. Mieszka I 4, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3722478, faks 041 3722478.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w Sielpi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w msc. Sielpia o wymiarach 15x28 m poprzez wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej wraz z namalowaniem linii boisk, opaską z kostki betonowej ograniczoną obrzeżem betonowym, wykonanie ogrodzenia systemowego wysokości 6m oraz wymiana 4 opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót: : 1. Wyrównywanie lokalnych nierówności mieszankami asfaltu lanego, grysowo-żwirowymi na istniejącej płycie boiska asfaltowego. 2. Wykonanie na warstwie asfaltobetonowej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, dwuwarstwowej o całkowitej grubości min 13 mm, w tym 11 mm warstwę wyrównawczą z granulatu gumowego i górną 2 mm warstwę wykonaną za pomocą barwnego wysokociśnieniowego natrysku. Minimalne parametry nawierzchni: Wydłużenie względne przy rozciąganiu: większe lub równe 53 % Odporność na ścieranie: mniejsze lub równe 2,3 g Odkształcanie pionowe w tem. 23°C: mniejsze lub równe 2 mm 3. Pomalowanie linii boisk wg. Dokumentacji projektowej. 4. Wykonanie opaski wokół boiska z kostki betonowej szer.2m i 3m wzdłuż boków boiska z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej (5cm po zagęszczeniu) na podbudowie żwirowej utwardzonej gr.10cm. 5. Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30×8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wokół opaski i ławą pod obniżone obrzeże. 6. Wykonanie ogrodzenie wysokości 6m długości 106mb wraz z dwiema furtkami i bramą. 7. Wyrównanie i obsianie trawą terenu wokół boiska 8. Demontaż istniejących oraz dostawa i montaż urządzeń sportowych: a) Demontowalne słupki do siatkówki + siatka + piłka (2 komplety) b) Demontowalne słupki wraz z koszem do koszykówki (1 komplet) c) Słupki z regulacją wysokości wraz z siatką do gry w tenisa ziemnego, rakietami i piłkami (1 komplet) 9. Wymiana czterech istniejących opraw oświetleniowych na halogeny, demontaż 8 pozostałych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a) certyfikat lub deklaracje zgodności z norma PN-EN 14877: 2008, lub rekomendację techniczna ITB lub dokument równoważny potwierdzający zgodność parametrów technicznych zaoferowanej nawierzchni, wystawiony przez instytucje uprawnione do badań nawierzchni b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez producenta c) atest higieniczny lub równoważny do oferowanej nawierzchni d) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowane inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów, załącznik nr 1 - ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy, wszelkie błedy wynikające z w/w dokumentu nie bedą miały wpływu na ocenę oferty 2) pełnomocnictwo lub poświadczona przez Wykonawce kopia, udzielone osobom podpisujacym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego 3) zestaw dokumentów i oswiadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ 4) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z SIZW i przed opracowaniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone prace oraz zapoznał się z warunkami, w jakich mają być prowadzone
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia: - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, może nastąpić zatrzymanie terminu określonego, w § 2, jeżeli do ich wykonania ze względów technologicznych muszą być wstrzymane wszystkie roboty podstawowe. Taki wstrzymanie robót uznaje się wyłącznie po potwierdzeniu w dzienniku budowy przez Koordynatora i Inspektora Nadzoru. - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót takich jak intensywne opady deszczu, temperatura poniżej 5°C w ciągu dnia. Wystąpienie takich warunków atmosferycznych musi być odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.1 lit. a termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) przedmiotu umowy, polegające na: - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji jego części; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty;, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje. Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; - zmianie sposobu wykonania robót na inny niż określony w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004R. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art.144.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Dom Kultury w Końskich Mieszka I 4 26-200 Końskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Dom Kultury w Końskich Mieszka I 4 26-200 Końskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program PROW oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Końskie 07.02.2012
Otrzymują wszyscy uczestnicy postępowania przetargowego
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Rewitalizacja boiska wielofunkcyjnego w Sielpi”
Informujemy że od jednego z wykonawców wpłynęły zapytania na które udziela się odpowiedzi:
1. Pozycja 11 przedmiaru mówi o nawierzchni poliuretanowej grub. 13 cm, powinno być prawdopodobnie 13 mm, obmiar podany jest błędnie, wskazuje na 1 m2;
Odp. Na podstawie Art. 38 ust.4 PZP Zamawiający wprowadza modyfikację do przedmiaru otrzymując zapis: w pozycji 11, tj, „Nawierzchnia poliuretanowa - grub.13 mm...”. Natomiast obmiar wskazuje na 1x420m2 opisanej w kolumnie „Opis i wyliczenia” nawierzchni poliuretanowej - grub. 13 cm
2. Pozycja 12 nie wskazuje na montaż słupków do tenisa ziemnego, natomiast w specyfikacji słupki te występują;
Odp. Przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, należy zatem wycenić dostawę i montaż wszystkich materiałów i urządzeń wymienionych SIWZ oraz załącznikach.
3. Pozycja 18: Ogrodzenie systemowe z siatki w ramach na słupkach stalowych, czy chodzi tutaj o ogrodzenie systemowe panelowe? Rysunek pokazuję wykorzystanie paneli ogrodzeniowych, a opis mówi o siatce powlekanej. Ponadto jaki fi drutu przy wysokości 6 m, na słupach 60x40 ogrodzenie może nie wytrzymać obciążania paneli. Jaki profil słupów, jaki rodzaj łączenia jeśli ogrodzenie ma być wykonane z panela?
Odp. Należy wycenić grodzenie systemowe panelowe wysokości 6m.
4. Pozycja 19 wskazuje na wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej, tymczasem w opisach występuje kostka betonowa.
Odp. Na podstawie Art. 38 ust.4 PZP Zamawiający wprowadza modyfikację do przedmiaru otrzymując zapis: w pozycji 19, tj. „Nawierzchnia z kostki betonowej...”
Montaż opraw oświetleniowych – halogenów – jaka ma być ich moc? Jaki typ?
Odp. lampy halogenowe 250W
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie