(nazwa stanowiska)
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
f) co najmniej pięcioletni staż pracy,
g) znajomość zasad pełnej księgowości w samorządowych zakładach budżetowych,
g) znajomość przepisów prawnych: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnych, ustawa o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) sumienność, rzetelność, systematyczność,
b) umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji analitycznej i bilansowej zespołu kont "2"
b) prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie amortyzacji od tych środków,
c) prowadzenie rejestru kasowego i bankowego,
d) prowadzenie rejestru zakupu i rejestrów sprzedaży,
e) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych,
f) prowadzenie ewidencji zaangażowania,
c) prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) uwierzytelnione przez kandydata kserokopie świadectw pracy,
e) uwierzytelnione przez kandydata kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
f) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do nie wykonywania zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
i) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz 926 z późn. zm.).
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458, ze zm.).
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w siedzibie Zakładu w kopercie z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referent w dziale finansowo-księgowym– w terminie do dnia 15.02.2012r. do godz. 1500
Aplikacje, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można się zapoznać w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ul. Partyzantów 3, Końskie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 041 372 33 72
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu Konkursu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.umkonskie.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu.
Końskie, dnia 01.02.2012r.
Dyrektor
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Końskich
Marcin Pałosz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Końskie